Time to travel - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Koen en Mandy - WaarBenJij.nu Time to travel - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Koen en Mandy - WaarBenJij.nu

Time to travel

Blijf op de hoogte en volg Koen en Mandy

13 Augustus 2016 | Nederland, Den Ham

Het aftellen is nu echt begonnen, nog maar drie dagen en dan is het eindelijk zo ver. Gisteren hadden we het eerste afscheidsfeestje van mijn familie en vrienden. Dat was echt super gezellig, heel leuk om iedereen nog even te zien voordat we weg gaan! Zondag zullen we nog afscheid nemen van de familie van Koen en zullen we nog de 80ste verjaardag van mijn opa vieren en dan is het al bijna dinsdag. De tijd vliegt nu echt voorbij, en als wij daar eenmaal zijn zal de tijd ook wel erg snel voorbij gaan. Dus we gaan er van genieten, in ieder geval daar gaan we hard ons best voor doen! Ook staan hier nog een paar foto's van het afscheidsfeestje, de kaart van onze reis door Azië en uiteraard foto's van ons eerste hostel. We zullen jullie op de hoogte houden van wat we allemaal doen en meemaken. We zullen ons best doen om elke week een nieuw reisverslag online te zetten.